e non creo que teñas que ser tan estirado por foro que é para pasarselo ben e xa esta.
paréceche ben?

Por min ben, pero non vou deixar pasar por alto que haxa gargalladas ou chulerías sobre infraccións sobre o código de circulación. Supoño que a ti non che faría moita gracia como se rin algúns de como pasan un alixo de coca ou como desvalixaron un chalé nas aforas da cidade. O tema das mortes na estrada é moi serio como para que haxa quen se burle del ou o achaque simplemente a cuestións de "mala sorte".CARRERA 4 escribió:ufff........ vale compañeiro, eu tambien son galego pero non estou tan amargado como o teu.
e non creo que teñas que ser tan estirado por foro que é para pasarselo ben e xa esta.
paréceche ben?
Ben, poderíamos debatir longo sobre a conveniencia ou non dos radares, sobre a adecuación dos límites da velocidade, ... Faime moita gracia cando falan de Alemania. A xente é moi puta e só quere ver o que lle interesa: tramos libres de límites como os alemáns, sí; cumplimento da limitacións nos tramos onde hai límites como tamén fan os alemáns, iso non. Aquí "typical spanish", queremos todos os dereitos pero ningún deber.CARRERA 4 escribió:Non me parece ben que realicen infraciones de ningun tipo, pero hai que entender que a xente que non este nada contenta con tantos radares que se estan colocando, hai que ter dureza con quen a mereza pero non con todo o mundo.
Aqui, no foro, todos debemos ser iguais, con distintas opinións e respectalas, así que che pido desculpas por todo o que che puiden ofender. pero ten encuenta que son un tio moi alegre cando podo. e que non sirva este fío para discordias entre os foreros.
un saúdo
Si te matas es tu problema, si matas a otro ya es algo más que tu problema.edu997s escribió:Me he querido contener S3 `pero al ver las sandeces que piensas,no se si lo haces a drede para sacarnos de quicio o es que lamentablemente piensas asi.
Mira,te puedes meter con la gente que va borracha conduciendo,con la que va drogada,con la que va de juerga,con los que interrumpen la circulacion por cualquier causa pero deja de meterte con los que vamos un poco mas rapido que los demas porque es nuestro problema si nos matamos,y es nuestro problema si pagamos o no pagamos multas.
Yo también me iba a contener, pero te lo repito: chaval, que te achantes.edu997s escribió: Y te vuelvo a repetir que como sigas con esa mentalidad retrogada y de joder a los demas,es mejor que cmbies o que no salgas a la carretera,por tu bien,porque un dia daras con alguien menos comprensivo que nosotros y te llevaras un disgusto,es un consejito que te doy.
Te voy a matar..se me ha hecho tardisimo leyendo el maldito post entero..como engancha!Vitol escribió:Vaya, desconocía la existencia de este mensaje.
s3, por casualidad no serás sssanchez en forocoches.com?
http://www.forocoches.com/foro/showthre ... ht=porsche